UA-61115846-1

Ügyviteli tanácsadás - Adminworld

A társasházi ügyvitel sok apró kis munkából áll, amelynek össze kell állnia egy nagy egésszé.

A társasházak esetén sok emberrel kell együtt dolgozni, amely már önmagában nem könnyű feladat. Minél több emberrel foglalkozik közös képviselőként annál nehezebb összeegyeztetni a napi feladatokat a tulajdonosok mindennapi teendőkkel. Sok ember kiszámíthatatlanul jelentkezik a vélt vagy valós problémáival, ami mindig megnehezíti a tervezést.

Az ügyviteli tanácsadás során segítünk a közös képviselőnek a társasházzal kapcsolatos sok apró feladat összehangolását. Erre kifejezetten akkor lehet szüksége, ha a feladatait mindig kapkodva kell végeznie. Ha úgy érzi nem sikerül megcsinálni az eltervezett feladatokat. Egyik kollégánk úgy fogalmazott, hogy ő minden reggel fél kilencre rezgőre áll, mert már akkor látja, hogy semmi nem úgy történik, ahogy aznapra eltervezte.

Az ügyviteli tanácsadás egyik lényege, hogy a nap nagyjából úgy érjen véget, ahogy elterveztük.

Még akkor is, ha sok tulajdonos sok módon próbálja ezt megakadályozni.